Ik heb mijn code nog niet ontvangen?

Bijna alle bestellingen leveren we digitaal (via de e-mail en ook tonen we de code op je beeldscherm). Dit gebeurd doorgaans binnen 30 seconden en duurt maximaal 5 minuten. Is dit de eerste keer dat je bij ons besteld? Of maak je gebruik van PayPal of een coupon? Dan kan het zijn dat de bestelling iets vertraagd is. Deze bestellingen worden namelijk handmatig gevalideerd.

Heb je na 5 minuten nog geen code of kaart ontvangen en was het geen 'pre-order' die je bestelde? Kijk dan of je van ons een e-mail hebt gehad om je bestelling te valideren. Hierin staan instructies en uitleg over de voortgang. Helaas is het voor ons noodzakelijk om deze verificatie uit te voeren. Zo voorkomen we namelijk fraude. Heb je de stappen volledig doorlopen? Dan ontvang je de code alsnog in je e-mail!

Heb je de verificatie al eerder doorlopen? Of is er misschien geen e-mail ontvangen met de te nemen stappen? Dan kun je het beste contact met ons opnemen. De gegevens vindt je hier. We gaan dan direct voor je na of er wellicht iets is misgegaan!