Help, mijn code werkt niet!

Heb je problemen met het inwisselen van je cadeau kaart of code? En heb je de stappen gevolgd op: https://www.opwaarderen24.nl /faq/hoe-activeer-ik-mijn-code.html? Dan gaan we je helpen om wat bekende problemen uit te sluiten. We hebben daarvoor het volgende overzicht gemaakt:

  1. Wissel je de code in op het juiste platform? Het goede platform tref je aan in de e-mail met de code. Een code werkt slechts 1x en maar op 1 platform.
  2. Heb je de code goed overgenomen? En dan met name de O / 0, de B / 8 en de S / 5.
  3. Heb je een code voor het juiste land gekocht? Zo werkt een Nederlandse PlayStation kaart alleen op een Nederlands account
  4. Is er een storing gaande op het platform waarop je wil inwisselen? Soms ondervindt je dan even hinder

Alle stappen doorlopen zonder succes? Vervelend! Stuur ons een e-mail voorzien van de fout, een screenshot met de fout en je factuurnummer. We gaan dan zorgen dat je alsnog zo snel mogelijk van je aankoop kunt genieten!