Help, mijn code werkt niet!
Heb je problemen met het inwisselen van je cadeau kaart of code? En heb je de stappen gevolgd op: https://www.opwaarderen24.nl /faq/hoe-activeer-ik-mijn-code.html? Dan gaan we je helpen om wat bekende problemen uit te sluiten. We hebben daarvoor het volgende overzicht gemaakt:
- Wissel je de code in op het juiste platform? Het goede platform tref je aan in de e-mail met de code. Een code werkt slechts 1x en maar op 1 platform.
- Heb je de code goed overgenomen? En dan met name de O / 0, de B / 8 en de S / 5.
- Heb je een code voor het juiste land gekocht? Zo werkt een Nederlandse PlayStation kaart alleen op een Nederlands account
- Is er een storing gaande op het platform waarop je wil inwisselen? Soms ondervindt je dan even hinder
Alle stappen doorlopen zonder succes? Vervelend! Stuur ons een e-mail voorzien van de fout, een screenshot met de fout en je factuurnummer. We gaan dan zorgen dat je alsnog zo snel mogelijk van je aankoop kunt genieten!